وکلای مدافع شهردار پیش تهران حق اطلاع رسانی در مورد پرونده او را ندارند

عبدالرازق اختیاربیگ
وکلای مدافع شهردار پیش تهران حق اطلاع رسانی در مورد پرونده او را ندارند

رسانه‌های ایرانی به نقل از وکلای مدافع محمد علی نجفی، شهردار پیشین تهران که چندی قبل به جرم قتل همسرش بازداشت شد، نگاشته‌اند که وکلای مدافع آقای نجفی حق اطلاع‌رسانی در مورد پرونده‌ی او را ندارند.

هر چند در روزهای نخست بازداشت آقای نجفی، پرونده‌ی او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها به ویژه‌ رسانه‌های ایرانی داشت؛ اما گفته می‌شود پس از آن که حکم شهردار پیشین تهران در دادگاه اعلام شد، وکلای مدافع او حق اطلاع‌رسانی در مورد این پرونده‌ را به رسانه‌ها را ندارند.

محمود علی‌زاده، یکی از وکلای مدافع آقای نجفی گفته است که همراه با او، سه تن به‌عنوان وکیل مدافع برای محمد علی نجفی کار می‌کنند؛ اما آنان از چند روز به این‌سو از اطلاع‌رسانی در مورد این پرونده منع شده‌اند.

محمد علی نجفی به تاریخ هفتم جوزای امسال، به جرم قتل همسرش از سوی پولیس تهران بازداشت شد. آقای نجفی اعتراف کرده که همسرش را با شیلک گلوله به قتل رسانیده است.

بر بنیاد گزارش‌هایی که تا کنون از سوی مسؤولان قضایی تهران تایید نشده، شهردار پیشین تهران پس از صدور حکم دادگاه به زندان و در سلول انفرادی نگه‌داری می‌شود. وکیل مدافع آقای نجفی نیز این خبر را تایید کرده است.