عباس ابراهیم‌زاده، خواستار تصحیح خبر اتهام دزدی برق شد

صبح کابل
عباس ابراهیم‌زاده، خواستار تصحیح خبر اتهام دزدی برق شد

شرکت برشنا صبح امروز چهارشنبه (۲۹جوزا) اعلام کرده بود که کارمندان این شرکت در جریان حشر عمومی قطع لین برق، لینی را کشف کرده‌اند که از آن، عباس ابراهیم‌زاده، عضو مجلس نمایندگان به گونه‌ی دزدی از انرژی برق استفاده می‌کرد.
این شرکت، در خبرنامه‌ای گفته بود: «آقای ابراهیم‌زاده، پیش از این نیز چندین بار، بدون قید میتر، کیبل منزل خود را به صندوق برج برق نمبر دوم کارته‌ی سه وصل کرده بود.»
اما شرکت برشنا بعد از حدود پنج ساعت، در خبرنامه‌ی دیگری اعلام کرده است که آقای ابراهیم‌زاده، از این عمل غیرقانونی آگاه نبوده و کارگران او، دست به سرقت برق زده‌اند.
در خبرنامه‌ی دوم این شرکت آمده است: «منزل آقای ابراهیم‌زاده تحت اعمار می‌باشد و برق از سوی کارگران به‌گونه‌ی غیرقانونی وصل شده بود. آقای ابراهیم‌زاده افزون بر مجازات کارگران منزلش، خواهان تصحیح خبر شده است. آقای ابراهیم‌زاده، کارگران خود را جداً مجازات کرده است».
شرکت برشنا، یک ماه قبل اعلام کرده بود؛ فهرست افرادی‌که پول برق خود را نپرداخته‌اند، از طریق رسانه‌ها نشر و به دادستانی کل فرستاده خواهد شد.
این شرکت گفته بود که برخی از کارمندان بلندرتبه‌ی دولتی، قوماندانان، وکلا، سیاسیون، رهبران جهادی و شماری از نهادها، تا کنون پول صرفیه‌ی برق خود را نپرداخته‌اند. مسؤولان این شرکت، همچنان گفته بودند که سارقین برق نیز، به دادستانی کل معرفی خواهند شد.