قهرمانی و نائب‌قهرمانی تکواندوکاران افغان در مسابقان بین‌المللی تکواندو در هند

صبح کابل
قهرمانی و نائب‌قهرمانی تکواندوکاران افغان در مسابقان بین‌المللی تکواندو در هند

تکواندوکاران افغانستان، با کسب چندین مدال طلا، نقره و برنز، در جایگاه قهرمانی و نائب‌قهرمانی دومین دوره‌ی رقابت‌های بین‌المللی(جی‌یک) هندوستان قرار گرفتند.
فدراسیون ملی تکواندوی افغانستان، با نشر اعلامیه‌ای گفته است که صبح روز (۲۷ جوزا) دومین دوره‌ی رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی هندوستان، با قهرمانی تیم افغانستان در کتگوری بزرگ‌سالان و نائب قهرمانی تیم افغانستان در کتگوری نوجوانان به پایان رسید.
در اعلامیه آمده است که در این رقابت‌ها، تکواندوکاران نوجوان افغان موفق شدند که چهار مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز کسب کنند.
فدراسیون ملی تکواندو، گفته است که افغانستان در بخش بانوان نیز، صاحب دو مدال برنز شده است. زهرا میرزایی، در وزن ۵۲ کیلوگرام و رومینا رسولی در وزن ۵۵ کیلوگرام نوجوانان، هر دو با سه پیروزی و یک شکست، مدال برنز کسب کرده‌اند.
همچنان تکواندوکاران بزرگ‌سال نیز با گرفتن چهار مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز، جایگاه قهرمانی را ازآن خود کرده‌اند.
در اعلامیه آمده است که این رقابت‌ها، از ۱۱ تا ۱۶ ماه جون، با حضورداشت ۲۵۰۰ ورزش‌کار به میزبانی شهر حیدرآباد هند برگذار شده بود و افغانستان در بخش بزرگ‌سالان قهرمانی و در بخش نوجوانان مقام نائب‌قهرمانی را به‌دست آورده است.