گارنیزیون کابل برای تامین امنیت مراسم عاشورا و هفته شهید، خواستار همکاری مردم شد

صبح کابل
گارنیزیون کابل برای تامین امنیت مراسم عاشورا و هفته شهید، خواستار همکاری مردم شد

گارنیزیون کابل، از باشندگان پایتخت خواسته است که در تامین امنیت مراسم عاشورا و گرامی‌داشت از هفته‌ی شهید، با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

فرماندهی عمومی گارنیزیون کابل، روز شنبه (۱۶ سنبله)، با نشر اعلامیه‌ی گفته است که با در نظرداشت تهدیدات امنیتی و جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی، نیاز است تا باشندگان کابل، در جریان مراسم عاشورا و گرامی‌داشت از هفته‌ی شهید، از انتقال هر نوع سلاح و فیرهای خودسرانه، خودداری کنند.

بربنیاد اعلامیه، گارنیزیون کابل از تمامی باشندگان کابل خواسته است که از وسایط دولتی، شیشه سیاه و یا بدون اسناد در کاروان‌های عزاداری روز عاشورا و هفته‌ی شهید استفاده نکنند و همچنان از پوشیدن یونیفورم نیروهای امنیتی، خودداری ورزند.

گارنیزیون کابل گفته است که کاروان‌های وسایط در جاده‌ها سبب آزار و اذیت باشندگان کابل شده، سیستم ترافیک و نظم عامه را مختل می‌کند؛ به همین دلیل باید از این کار جلوگیری صورت گیرد.

در اعلامیه تاکید شده است که در صورت تخطی، فرماندهی عمومی گارنیزیون و تیم امنیتی کابل با متخلفین به گونه‌ی جدی برخورد خواهد کرد.

گفتنی است که روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری(۱۸ سنبله) مصادف است با سالروز ترور احمدشاه مسعود و روز سه‌شنبه‌ (۱۹ سنبله) نیز مصادف با روز عاشورا است.